lördag 11 juli 2009

Svininfluensan

Svininfluensan Är en av de "bästa" kampanjerna läkemedelsindustrin har haft på mycket länge. En mild influensa med låg dödlighet som har marknadsförts på ett så bra sätt att hela världen har blivit uppskrämd. I Sverige har vi köpt in 2 doser till varje invånare och fler länder har gjort samma sak. Man kan ju undra hur mycket pengar svin influensan genererar.

När det gäller konspirationsteorier om influensan finns det flera teorier som tyder på att det faktiskt är konspirationer bakom svininfluensan på ett eller annat sätt. Jag arbetar för tillfället med att göra mer research på influensor, vaccin, och svininfluensans ursprung. Jag återkommer inom kort med ett längre blogginlägg om just svininfluensans ursprung och inte minst dess genetiska ursprung som tyder på att det är framställt i labbmiljö.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Otroliga ting har hänt i det tysta sedan Berlin-muren föll. Sedan en forskare klarlade för mig bandet mellan nazismen och CIA efter II världskriget (CIA tog hand om nazister som expertis, sådana som borde satts i fängelse enligt överenskommelserna)förstod jag den nya tonen i EU-NATO-USA:s samarbete.Även till exempel samarbetet med naziöverste Gehlen från ca. 1950 band tysk och amerikansk säkerhetstjänst, DBD och CIA, i tätt kontraarbete mot öst-Europa och kommunismen.Så kunde man krossa Serbien - together.
Jag har undrat över tsunamierna som alltid kommer lämpligt för att mjuka upp en västfientlig regim eller sätta guerillamotståndet på plats. Idag kan jag tro även på fabricerade tsunamir ifall teknisk kapacitet finns. Moraliska skrupler tror jag inte dessa fuskare i världsherredöme har.